Opruimen – aan huis of online

 

 

Wat doet een Professional Organizer?

Stel: het huishouden gaat je niet goed af. Overal ligt wat en je bent veel tijd kwijt aan het zoeken naar spullen. Je huis is een verzamelplek geworden in plaats van een rustoord en al die spullen om je heen zorgen voor onrust. Je wilt ontspannen leven maar je hebt last van chaos en stress omdat een overzichtelijke planning ontbreekt.
Door een ingrijpende gebeurtenis, een druk gezin, door AD(H)D of wat dan ook lukt het je niet om de kar weer op de rails te krijgen.

Ik ben Nina de Groot, gediplomeerd Professional Organizer gespecialiseerd in huishoudcoaching, en ik kan je helpen.
Als ervaringsdeskundige weet ik als geen ander in welke situatie jij je bevindt. Ik heb de juiste tools in handen om jou van het probleem af te helpen.

Tijdens de een-op-een-begeleiding bij jou thuis of door middel van online coaching bekijken we samen welke spullen weg kunnen en welke je kunt houden.

Je krijgt weer een omgeving waarin je ontspannen kunt leven en waarin jij en je gezin graag verblijven.
Door het maken van juiste keuzes en een goede planning voorkom je stress of zelfs een burn-out.
Je krijgt weer rust en overzicht.

Hoe gaat een hulpaanvraag in zijn werk?

Via het formulier onderaan deze pagina kun je een afspraak maken door een email te sturen. Nog sneller is de groene WhatsAppknop linksonder in dit scherm te gebruiken.
We plannen dan een korte belafspraak waarin je me laat weten wat je hulpvraag is.

Als blijkt dat ik je verder kan helpen en er een wederzijdse klik is, wordt er een plan van aanpak gemaakt en een eerste werkafspraak gepland.

Een werkafspraak is doorgaans een sessie van drie uren aan huis of een uur online.

Organiseren

OPRUIMEN

Opschonen en ordenen van woonruimtes

HUISHOUDEN

Opschonen en ordenen van woonruimtes

ADMINISTRATIE

Opschonen en ordenen van woonruimtes

CONTACT OPNEMEN

3 + 2 =

Pin It on Pinterest

Snel contact? Stuur een bericht!